الثلاثاء، 23 أكتوبر 2012

كلمات اغانى البوم اصالة شخصية عنيدة 2012

كلمات اغانى البوم اصالة (شخصية عنيدة) 2012


انا حبك

انا حبك انا صاحبك انا عقلك وتفكيره مانا منك وروح قلبك 
واخوكى لما تحكيله 
انا فرحك الم تعبك انا فى كل اللى بتحسيه حاسس بيكى مانا انتى 
كلام قولته وصدقته فرحت انا بيه وريحنى ولا بنساه وعايشة معاه كلامك فين بيوحشنى
وصدقنى بيلحقنى كلامك لما زعل يوم انا منك يرجعـــــــــــنى 
مانا ليكى بموت فيكى ومش هعيش غير ليكى يادوب حلمى انا انى اشوف الضحكة فى عينيكى



بجد تجنن

انت بجد تجنن انت هواك محصلش 

وانا وياك بطمن ليه وازاى ؟

معرفش

وياك حاسة انى ممكن انسى الدنيا وكل الناس

لا دانا شايفة انى لاقية نفسى بسلملك وخلاص

وقلبى واخدنى احبك وقلبى مبيهزرش

من اول ما قابلتك وانا مرتاحة بجد

واللى مفرح قلبى اننا لايقين على بعض

حبك غير فيا واتعودت عليه 

يعنى سنينى الجاية اعيشها لمين غير ليه

روحى

روحى وخدانى تاخدنى معاك وعايزانى ادوب فى هواك

واقولك امرك اؤمرنى منايا رضاك

معاك انت الحياة تتعاش ومن غيرك دى متسواش

وطول عمرى انا وقلبى بنستناك

دى الحقيقة حبى ليك له 100 طريقة 

عمرى ماهسيبك دقيقة لو لفين وياك 

مكنتش عارفة عايشة لمين 

وبيا الدنيا رايحة لفين

وجودك جنبى عوضنى باحلى سنين

لقيت فيك اللى انا عايزاه

واكتر من اللى بتمناه وحاسة بجد انا وانتى بنبنى حيــــــاة 

سابنى

كل لما يجى فى بالى اقول معقول دا حصل

معقولة سابنى بس انا عارفة انه خير 

وارجع اقول فى ساعتها ياه لو فضل كانت حياتى هتبقى

بيه احسن بكتير 

احسن من اللى انا عايشة فيه 

من النار اللى جوايا

كرامتى انا يعنى كسبت ايه

لما انا قولتله كفاية

وسيبنى و اهو سابنى 

ياااااااااااه فرحتى بقلبى اللى ضاع 

وبعده اتكسر 

قلبى لسه مش مصدق وبيسالنى عليه

من يوم بعده وانا مش عارفة اعيش

نفسى يجع تانى بس مش عارفة يرجعلى ليه

اكيد حبيبى كرامته مش هتهون عليه 




قول بحبك

هو احنا لازم نستنى لحد ما الموت بينا يموت 

ولا احنا نتمنى الفرصة ولما تيجى نسيبها تفوت

نستنى ايه نستنى ليه

هو احنا مش هنعــيش

قلبى انا لو مش مكسوف 

كنت انا اللى هقولها ليك

قول بحبك بقى ماتقول ولا صعبة عليك

احساسنا بالحب لا يمكن يكون مجرد نظرة عين

تعالى انا وانت نصمم نفرح بايامنا الجايين


اساسى

لخبطت كيانى ولا بقيت اشوف غيرك

متسبب فى جنانى وعقلى ملصماه

لقيت نصى التانى كتر الف خيرك 

عشان حظى ادانى احلى ما فى الحياة

اساسى كدا كدا انت هتلاقى

حنانى انا ليك انت نور عينى

ادينى جيت اهو وعدى الباقى

قول بتهوانى قولها قوينى

ايه رسمالك صورة وشيك خيالى واسطورة

ايه ياسيدى ايه فى ايه

رايى وانا حره فيه

الله دا انا بحبك معذورة

انا كنت فى وادى وانت كنت فى وادى 

اتارى فى السكة دى انا هكمل معاك 

جيت دخلت حياتى اقلبت حساباتى

دليلى واثباتى انى مريحاك


شاغل بالى

حبيبى شاغل بالى هواك

تاعب قلبى معاك

فاكر قال هنساك

دى ليالى عايشة بفكر فيك

شايفة الدنيا عينيك 

قولى ازاى هنساك

ياحبيبى انا ممكن انسانى وانسى اسمى وحالى

كل دا ممكن عادى 

الا انت ياحبيبى انا دايما فكراك

حبيبى اه لو كنت تشوف قلبى ازاى ملهوف

وانت بعيد عنه

دا مالوش غير سيرتك ويايا قول للبعد كفاية وارجع طمنى


بناء على رغباتك

بناء على رغباتك من الليلة انا برا حياتك

ومتعملش فى حساباتك ان انا هفضل وياك

وانا عايزة اشوفك ورينى بركاتك متع عينى

ندمنى عليك خلينى احلف بليالى هواك

وعموما بكره يبان من فينا طلع خسران

ولعلمك يوم والتانى وتجينى لحد مكانى ندمان على حب زمان

شكرا اوى تم جميلك

روح يالا وقلبى داعيلك

شوف ايه بكره مخبيلك 

اما انا هنساك وارتاح 

واخيرا بعد اللى حكيته انا كل اللى مابينا نسيته

حبك بقى ماضى وخليته ورا ضهرى 

سلام ياجراح


شخصية عنيدة

مش صعب اخلى اللى انا بتمناه يبقى حقيقة

وانا لازم اكون واثقة فى احساسى فى كل دقيقة

وهيجى اليوم وهحقق حلمى باى طريقة

انا ليه الفرحة قريبة منى وبرضه بعيدة

يا غلبنى الخوف جوايا ياما طلعت بليدة

وهاخدها تحدى لنفسى 

اصل انا شخصية عنيدة 

عادى هنسى وابدا تانى

مش هكون فى مكانى ناوية اكون قدام

لازم ابقى مرة جريئة وانسى انى بريئة

هسبق الايام

كل الايام الصعبة اللى انا عشتها هنساها

والناس اللى بتجرحنى خلاص انا مش فاكراها

عمرى ماهستسلم وارضى بحاجة انا مش عايزاها


كبرتك على سيدك

اللى يجيبلك سيرتى تقوله اسالنى جديدك

واللى يقولك طيب عملت ايه بتطوح ايدك

وكانى معملتش حاجة من واحد كان يوم ولا حاجة

من حقك ما كتير كبرتك

كبرتك على سيدك

وانا وانا وانا انا مش عايزاك زعلان

وانا وانا وانا بحكى ليالى زمان

مالك وشك ماله جايب تلات الوان

وانا وانا وانا مش هحكى عليك دا لانك 

وانا وانا وانا ياصغير دانا اكبر منك

مانا اتعودت اضحى علشان الغلبان

مانتش قد النار من الاول 

طيب ماتعديها 

واوعى تأمن ليها بتحرق اللى بيلعب بيها 

وانا عندى من النار دى زيادة 

لو عايز تؤمر سدادة 

خد منها وعليها براحتك وبراحتك طفيها





















انسخ هذا الموضوع الى موقعك
URL
HTML
BBCode

0 التعليقات:

إرسال تعليق